Електрогравитация

Електрогравитация

Мнениеот x_name41 » Вто Май 24, 2022 9:56 pm

По темата за Електрогравитацията, моите търсения започнаха около 2015г, но се случи така, че изведнъж намерих верния път. Работата е там, че първоначално бях заинтригуван от тъй-нареченият "лифтер", това е проста конструкция на несиметричен въздушен кондензатор, който се задвижва когато му се приложи високо напрежение, но е много капризен по отношение на някои конструктивни и технически параметри... По натам при разглеждане на разни експерименти и материали по въпроса, установих като изводи няколко важни неща характеризиращи тази конструкция и те се състоят във следното:
1. Силата зависи от мощноста която се прилага върху лифтера, а не единственно от напрежението
2. Полярноста на захранващото напрежение не влияе на вектора или посоката на силата, като при разглеждане на експерименти с твърд диелектрик установих същото
Това ме наведе към следващият етап на усъвършенстване на системата на базата на тези два извода, и така аз бързо стигнах до заключението че ако се използва твърд диелектрик като например керамика, порцелан или кварц вместо въздух, то биха се подобрили на порядък параметрите на кондензатора което включва редуциране до минимум на диелектрическият пробив характерен за кондензатор изпълнен с въздушен диелектрик и вторият важен момент свързан със възможноста за променливотоково захранване на кондензатора чрез организиране на високоволтов резонанс което би могло да повиши на порядъци подемната сила защото е известно съотношението 0.1-1грам = 1ватт, което съотнесено към реактивната мощност във резонансната система би могло да се изрази като 0.1-1грам = 1ВолтАмпер Реактивни или 1 ВАР [зависи от конструктивния подход] В процес на изясняване стигнах до извода че резонансната намотка трябва да е масивна, по възможност въздушна, изпълнена с дебел многожилен проводник [литцендрат], която хем да е с голяма индуктивност и хем с много ниско омическо съпротивление, което е свързано с необходимоста от много висок качествен фактор или Q-фактор, това от своя страна допринася за значителното редуциране на консумираната мощност от захранващия източник а и позволява развиването на огромна реактивна енергия във резонансната система, което е свързано със повишаването на подемната сила на порядъци. Силовия асиметричен кондензатор като двигателен компонент се явява част от енергийната резонансна система и той понася огромни натоварвания поради което от конструктивни съображения би било добре да се използва волфрам или молибден за направа на някои от компонентите му тъй-като големият ток циркулиращ през него предвещава развитието на високи температури въпреки конструктивните съображения свързани с високата честота, вихровите токове, диелектричните загуби и т. н... Самата система всъщност накратко представлява динамичен акумулатор на енергия, като двигателя [кондензатора] e част от него...

https://tinyurl.com/ygwunqle

Ето тук на симулатор например пуснах схема във която на силовия кондензатор се вижда че се развива мощност от порядъка на 400 киловата, това означава около 400 килограма подемна сила при 1грам=1ват, а консумацията е от порядъка на 5-8 вата, и това е заради използването на масивна въздушна намотка с много ниско активно омично съпротивление [60 милиома] и голяма индуктивност [10 милихенри], резонансната честота е около 200 килохерца или 200 килоцикъла в секунда. Реактивната мощност във системата е около 800 kWAr, това означава 800 килограма подемна сила при съотношение 1грам=1ВолтАмпер Реактивни, но даже и при съотношение от 0.1грам=1ВолтАмпер Реактивни това са 80 килограма подемна сила при консумация от около 5-8 вата от захранващият източник, който може да бъде обикновенна 12 волтова акумулаторна батерия за автомобил или друг вид акумулаторна батерия, и това всичко се отнася само за един кондензатор, а ние можем да използваме 3-4 такива за издигане на дрон или автомобил, управлението на подемната сила и т. н. може да се осъществи чрез Широчинно Импулсна Модулация и ШИМ контролер по няколко канала при което се получава нещо като Амплитудна Модулация върху резонансната система което от своя страна управлява амплитудата на циркулиращата енергия във системата а от там и мощноста развивана върху кондензатора и съответно подемната сила... Масата на масивната въздушна резонансна намотка при разчета се получава приемлива и напълно удовлетворява изискванията по отношение на масогабаритни показатели и т. н.

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRR8xYgUg4haQLbnt97OySrVV0CODwk3RY80qfmzSQ8n7daxyPOBet2XbhxKWd34IwA1ldqyiNvJuC9/pub
една моя статия за електрогравитацията като в нея присъстват линкове към други мои статии и материали по въпроса.

На канала на Андрей Тиртха преди време беше публикувана моя статия по отношение на така наречената "летяща дъска" или "ховърборд" известен от филма "назад в бъдещето", където съм се опитал разгледам техническата и конструктивна възможност за направата на такова устройство при сравнително евтина инвестиция във материали и т. н. съотнесено към други проекти от такъв порядък. Във статията съм наблегнал на въздушен вид диелектрик но всъщност практически трябва да се използва твърд вид диелектрик, даже в коментарите някои твърдят, че благодарение на моята статия са успели да направят такова устройство, ето и видеото: https://www.youtube.com/watch?v=JJz0iia4vAo

Преди време имах кореспонденция и с Марк МакКандлиш [известен автор и илюстратор за популярни медийни издания във сферата на авиокосмическата индустрия, военнопромишления комплекс и т. н.], който си отиде от този свят наскоро при странни обстоятелства [светла му памет], с който обсъдихме някои неща по тези въпроси понеже интересът беше взаимен...

http://markmccandlish.com/
това е неговият сайт

https://svetan-56.livejournal.com/711595.html
а това е статия във която той дава подробности относно апарата който е видял на конфиденциално авиационно изложение на което е присъствал

В процес на търсене се натъкнах на един изобретател и предприемач Денис Шепель [еврей] от Новосибирск, който пък на някакво изложение демонстрирал стабилизирана левитация на тежък немагнитен и неметален обект с тегло около 1 килограм. При опита си за обяснение на технологията той указва на възможността да е използвал конструктивно и технически именно концепцията за електрогравитацията която съм разгледал във тази и други статии...

https://www.youtube.com/watch?v=psDMKbE5Z6I&t=412s
това е неговата презентация от въпросното изложение, където на около 6:53 минута той странно защо изненадващо, без причина казва нещо подобно на "Георги", предупреждение ли е това или просто нищо?

още една статия посветена на транспорта на бъдещето:
https://docs.google.com/document/u/1/d/e/2PACX-1vRE2rLs3eeXqju_7fhI_0lvDX7j4Hr9JDvRAsrmJcF5j5l5U-Kq30NaqF5I7YlD7hua6Tnxmv89dmur/pub

това е мой проект за електрогравитационен радиоуправляем дрон, платформа

Изображение

а това е конструкцията на двигателя:

Изображение

а това е проект за електрогравитационен електромобил на базата на MB A170 [W168]

Изображение

чрез тази схема се опитах да представя като основа принципа за управление на тези въздухоплавателни и космически средства за придвижване и транспорт, който впоследствие би могъл да бъде развит технологично чрез прилагане на многоканално управление и т. н., чрез микроконтролер, компютър свързан към подходящ интерфейс за управление включващ сензорен дисплей който би могъл да представлява по модерен и съвременен вариант като например [touchscreen curved AMOLED display], джойстик [joystick] или някакъв друг вид пулт

Изображение

от всичко което съм разгледал по въпроса в мен се формира една ясна и обобщена картина която засяга ключови основни моменти:

Изображение

това е един мой идеен дизайн за двоен кондензатор или два кондензатора в един корпус:

Изображение

а това схемата му за управление:

Изображение

като важен и съществен момент бих искал да добавя, че електрогравитационната сила се проявява само и единствено при наличие на импулсен или динамичен процес протичащ през кондензатора а именно: заряд-разряд, заряд-разряд и т. н., като при статично състояние не се наблюдава и отсъства такава. Това е описано много добре от Томас Таунсенд Браун и в тази връзка той споменава за необходимостта от така нареченият "диелектричен стрес"...


Имам също някои същественни забележки относно провеждането на теста на проста лифтерна конструкция във вакуумна камера които излагат неговата правдоподобност на съмнение. Обсъждал съм го с учени, но те не разбират и в края на краищата прилагат като техен аргумент "бръснача на Окам". Проблемът се заключава в това че, те всъщност не правят разлика между вакуум и материя тъй-като един от основните компоненти на лифтерната конструкция или неговият диелектрик е въздушен, съставен от въздух, който е материя, а поместен във вакуумна камера той губи своя въздушен диелектрик и той вече губи първоначалния си оригинален смисъл [вече не е лифтер], а условието тук за правдоподобност е именно необходимоста диелектрикът задължително да е въздушен, т. е. материален а не вакуум. Ето защо предлагам да се направи нов експеримент по малко по различен начин при който лифтерът със въздушен диелектрик да е поместен във балон или малка подвижна камера, която от своя страна се намира във вакуумна по голяма камера [нещо като конструкция във вид на матрьошка], така по този начин вече тестът би бил по достоверен и правдоподобен.

Изображение
x_name41
 
Мнения: 4
Регистриран на: Пет Дек 01, 2017 4:50 am

Re: Електрогравитация

Мнениеот x_name41 » Сря Юни 29, 2022 6:29 am

още едно видео по темата
x_name41
 
Мнения: 4
Регистриран на: Пет Дек 01, 2017 4:50 am


Назад към Разни

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron