Небесен Ескорт

west003
Мнения: 2522
Регистриран на: Пет Дек 17, 2010 1:30 pm

Небесен Ескорт

Мнение от west003 »

На 15 юни 1990 г. стотина авиопасажери едва избягват гибелта си на двеста метра от пистата за кацане на летището Хийтроу (Великобритания). Пилотите за частица от секундата успяват да променят курса, за да не се сблъскат с някакъв летящ обект, за който не са били предупредени от авиодиспечерите. Нито пасажерите, нито пилотите знаят, че през последните години над Хийтроу има над 30 такива случаи. За инцидента на 15 юни съобщава вестник "Уестърн Дейли Прес". Кореспондентът на това издание Барни Донован решава да проведе собствено разследване. Той успява да получи достъп до секретни файлове на Управлението за гражданска авиация, в които се съдържат отчети на пилоти и авиодиспечери, а в някои случаи и разкази на пасажери, които са видяли UFO.

Илюстрация:
Изображение

Над 30 случая на НЛО над летището Хийтроу са засечени в последните години
Екипажи описват обектите като цилиндрични тела, които кротко ги съпровождат
Пилотите се принуждават да правят маневри, за да избегнат евентуален сблъсък

На 15 юни 1990 г. стотина авиопасажери едва избягват гибелта си на двеста метра от пистата за кацане на летището Хийтроу (Великобритания). Пилотите за частица от секундата успяват да променят курса, за да не се сблъскат с някакъв летящ обект, за който не са били предупредени от авиодиспечерите. Нито пасажерите, нито пилотите знаят, че през последните години над Хийтроу има над 30 такива случаи. За инцидента на 15 юни съобщава вестник "Уестърн Дейли Прес". Кореспондентът на това издание Барни Донован решава да проведе собствено разследване. Той успява да получи достъп до секретни файлове на Управлението за гражданска авиация, в които се съдържат отчети на пилоти и авиодиспечери, а в някои случаи и разкази на пасажери, които са видяли UFO.

След като информацията за секретните файлове попада в средствата за масова информация, прессекретарят на Управлението за гражданска авиация излиза с изявление: "Всички отчети са направени от висококвалифицирани пилоти и авиодиспечери, в чиято компетентност не може да има съмнения - заявява той.- Ние признаваме, че понякога летящите апарати, наблюдавани от пилотите близо до самолетите, не се засичат от радарите. Причините за това нашите специалисти за момента не могат да обяснят. В редица случаи непознатите обекти са прелетяли в опасна близост до авиолайнерите, като са създали заплаха за пасажерските курсове. Специалистите от управлението са събирали и анализирали данни, касаещи заплахи за сблъсък на въздушни съдове с неидентифицирани летящи обекти в продължение на десетилетия, при това не само в небето на Великобритания, но и по цял свят. Тази информация е държана в тайна преди всичко затова, че националните авиокомпании биха могли да понесат големи финансови загуби, ако пасажерите разберат за допълнителната заплаха за безопасността на полетите.

Изображение

Eто някои извадки от материалите, до които успява да достигне Барни Донован: "Аз никога не съм виждал нещо подобно и не мога да обясня какво точно се случи - съобщава пилотът от "Бритиш Еъруейз" Майк Долтън за голям сребърен дискообразен предмет, прелетял близо до "Боинг 737", извършващ полет по маршрута Рим - Ливърпул на 5 ноември 1990 г.- Моят втори пилот също забеляза обекта, намиращ се в полезрението ни няколко секунди. Нашите прибори, също както и наземните радари, не можаха да засекат загадъчното тяло, необаквано появило се на стотина метра от кабината дясно на борда. Както ни се стори, обектът летеше с колосална скорост".

На 21 април 1991 г. пилот на британски самолет MD-80 трябва да предприеме спешни действия, за да избегне сблъсък с неочаквано появил се неидентифициран летящ обект. Капитанът на кораба Ахил Загнети бил изумен, когато на височина повече от 6500 метра видял апарата. По негови думи той бил светлокафяв на цвят, с кръгла форма, а дължината му била няколко метра. Предметът се движел около 300 метра над самолета, така че разследването, предприето от Управлението за гражданска авиация, квалифицирало инцидента като "заплаха за сблъсък". МD-80 се намирал под контрола на авиодиспечерския център в Лондон, служителите на който твърдяли, че близо до самолета, пилотиран от Загнети, не е имало други самолети, макар че слабият сигнал на радара можел да се проследи на десетина мили след него. Специалистите от управлението не могли да определят произхода на следата, уловена с радара, нито да обяснят видяното от летците.

Следващият регистриран инцидент е през юни 1991 г. Екип на "Боинг 737", принадлежащ на компанията "Бритиш Еъруейз, който извършва курс от Лондон до Дъблин, става свидетел на появата на жълто-оранжево цилиндрично тяло с петметрова дължина. След две седмици още един цилиндричен обект е наблюдван от Уолтър Луис, немски бордови инженер на авиолайнер, принадлежащ на "Луфтханза", извършващ полет от Глазгоу до Хамбург. Цилиндърът, по думите на свидетеля, имал размер около 20 метра.


На 6 януари 1995 г. капитанът на въздушен съд Роджър Уилз и вторият пилот Марк Стюарт започват снижаване на "Боинг 737" с 60 пасажера на борда над Манчестър. 17 минути преди приземяването загадъчен триъгълен предмет неочаквано се появява вдясно на борда толкова близо, че членовете на екипажа инстинктивно се залепили за облегалките. Свален разговор с авиодиспечерската служба:
Боинг: Току що забелязахме някакъв обект точно над нас. Снижава се много бързо.
Манчестър: На радара няма нищо. Това самолет ли е?
Боинг: Не знаем, обектът няма бордови светлини и лети сякаш вдясно и по-високо от нас.
Екипажът се принудил да извърши сложна маневра, за да приземи самолета без заплаха за живота на пасажерите. А небесният ескорт изчезнал също така загадъчно, както се появил.

Освен изучаването на тайните досиета на управлението, Барни Донован разпитал множество свидетели, наблюдавали неидентифицирани обекти. Един от тях, Пол Стейси, пътувал по шосето в автомобил в посока Гейтсхед в 6 часа сутринта на 2 юни 2001 г., когато неочаквано забелязал в небето летящо "дърво" с дължина около десет метра. Обектът не произвеждал никакъв шум, движейки се триста метра над земята пред машината на Стейси наблюдавал обекта, докато не се скрил в облаците. В същия ден, во един час по-късно, летящото "нещо" било видяно няколко мили на север от Блекпул. Семейство Маккейн с децата им, а също и двама техни приятели, се намирали на борда на частен осемместен самолет. Мисис Маккейн разказва: "Ние излетяхме в 6.45 часа при силна облачност. Когато нашият самолет се издигна над облаците, моят син, който седеше вдясно от мен, възкликна: "Погледни! Какво е това?". Аз погледнах през илюминатора. Отзад и вдясно от нас на разстояние около 300 метра летеше голям яркочервен издължен обект, добре различим на фона на синьото небе. Неидентифицираният обект беше с размери на "Боинг", нямаше огън. Известно време съпровождаше нашия самолет, а след това изчезна. Синът ми, който първи го забеляза, твърдеше, че отначало е имал форма на луковица, а после се е превърнал в нещо като дърво. Най-много ни порази яркият цвят. Никога не съм виждала подобно нещо."

Следващо съобщение за НЛО Барни Донован получил от жителката на Дербишир Елисън Фрост: "На 5 юли 2001 г. се намирах в двора, когато към 10.30 ч. забелязах в небето точно над покрива на дома ни диск с четири зеленикави, периодично избухващи пламъка - пише жената.- Дискът беше огромен, с диаметър може би около 300 метра. Аз съм убедена, че наблюдаваното тяло не беше нито самолет, нито звезда. Това беше летяща чиния. Тя не произвеждаше шум и висеше във въздуха неподвижно". По-натам мис Фрост съобщава, че побягнала към гаража, за да повика своя приятел. Но когато двамата излязли отново навън, странният обект бил изчезнал. Както изяснява Донован, Дербишир е известен сред уфолозите като район, където често се наблюдават неидентифицирани летящи обекти. В местната преса нееднократно са се появявали съобщения за това.

Източник: politika.bg
Публикувай отговор